1. Vrátenie tovaru |
Aj keď percento vráteného tovaru je nízke, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie a bezodkladne, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nevyhnutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní). |
2. Rozsah povinností v prípadne chybného tovaru |
Právo z vád/vady tovaru môžete uplatniť do 24 mesiacov od prevzatia tovaru rovnako ako v kamennom obchode. U tovaru s uvedenou dobou použiteľnosti potom počas stanovenej doby použiteľnosti. Nezodpovedáme za opotrebenie tovaru jeho bežným používaním. U tovaru predávaného za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola nižšia cena zjednaná. U použitého tovaru nezodpovedáme za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mal použitý tovar v momente prevzatia tovaru Vami. |
3. Obmedzenie zodpovednosti za vady vyplývajúce z povahy tovaru a nevhodného spôsobu použitia |
https://kia.motorrshop.sk nenesie zodpovednosť za vady vzniknuté nevhodným výberom tovaru, spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením, vyplývajúce z nedodržania pokynov/návodu na použitie výrobku, použitím tovaru v rozpore s deklarovaným účelom, nedodržanie spôsobu ošetrovania či nenahlásením vady bez zbytočného odkladu. V takých prípadoch môže byť obmedzenie zodpovednosti vo svojom dôsledku kvalifikované ako spôsobenie vady kupujúcim. |
4. Reklamácia a jej priebeh |
Reklamáciu je možné uplatniť : 1. písomne, prostredníctvom riadne vyplneného formulára, ktorý je v sekcii “Reklamačné podmienky - Reklamačný protokol“ 2. elektronicky, prostredníctvom riadne vyplneného formulára, ktorý je v sekcii “Reklamačné podmienky - Reklamačný protokol“, zaslaného na e-mailovú adresu info@motorrshop.sk K tomu, aby sme mohli reklamáciu vybaviť, musíte predložiť doklad preukazujúci, že ste tovar zakúpil v https://kia.motorrshop.sk (postačí i číslo objednávky alebo doklad o zaplatení). Pri uplatnení reklamácie Vám bude vždy vystavené potvrdenie o prijatí reklamácie. Pri vypĺňaní formulára nezabudnite uviesť, aká je vada tovaru alebo ako sa vada prejavuje. |
5. Doručenie reklamovaného tovaru |
V prípade, že budete zakúpený tovar posielať na reklamáciu poštou, prípadne inou doručovacou službou, zašlite zásielku na nasledovnú adresu: Motorr Martin s.r.o. Do zásielky priložte vyplnený reklamačný formulár, ktorý si môžete nižšie stiahnuť. V prípade uznania reklamácie, Vám budú účelne vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamáciou výrobku vrátené na základe zaslaného potvrdenia o podaní zásielky / predaní dopravcovi. Reklamovaný tovar v žiadnom prípade nezasielajte na dobierku. |
6. Dokumenty na stiahnutie |
Reklamačný protokol (PDF - 888kB) |